جهت استعلام قیمت و خرید تماس بگیرید 📞

عضویت

چراغ آویز پلومن مدل pl2

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
  • نوع : آویز
  • جنس بدنه : فلز
  • نوع سرپیچ : E27
این چراغ به همراه لامپ 15 وات پلومن می باشد
  • توضیحات
  • مشخصات فنی
  • نظرات (0)

چراغ آویز پلومن مدل pl2

چراغ آویز پلومن مدل pl2 با هدف نورپردازی داخلی و همچنین تزئین در طراحی داخلی منازل مسکونی یا دفاتر کار در شرکت Plumen که توانسته با تولید محصولات با کیفیت، جایگاه خوبی در این عرصه برای خود کسب کند، تولید می شود. جنس بدنه این چراغ از نوع فلز بوده و علاوه بر زیبایی چشم گیری که دارد، بسیار محکم و مقاوم است. یکی دیگر از مزایای فلز رسانایی خوب آن در برابر گرما است که باعث می شود گرمای بیشتری از چراغ خارج شود و در نتیجه چراغ آسیب کمتری ببیند و همینطور طول عمر بیشتری داشته باشد. این چراغ مدرن دارای سرپیچ معمولی E27 می باشد که با اکثر لامپ های موجود در بازار قابل استفاده بوده و به آسانی نصب و تعویض می شود.

چراغ آویز پلومن مدل pl2 در چهار رنگ برنجی، کروم، مسی و مشکی مات موجود می باشد که شما می توانید با توجه به دکوراسیون خود رنگ دلخواه خود را خریداری کنید. این نوع چراغ ها معمولا به صورت گروهی استفاده می شوند به دلیل اینکه به این شکل جلوه ی زیباتری را به محیط می بخشند. برای مثال شما می توانید تعدادی از این آویز مدرن را به صورت خطی با ارتفاع های مختلف، روی اپن آشپزخانه نصب کنید و از زیبایی خیره کننده آنها لذت ببرید. از موارد استفاده این چراغ آویز می توان به آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی، ناهار خوری، مکان های اداری و تجاری، کافه و رستوران، مغازه و فروشگاه و … اشاره کرد.

زیبایی، قیمت مناسب و کیفیت خوب معیار های مهمی برای انتخاب یک چراغ هستند که محصول فوق از تمام این ویژگی ها برخوردار است و شما با اطمینان خاطر می توانید آن را تهیه کنید. اگر شما هم قصد خرید چراغ آویز پلومن مدل pl2 و یا اطلاع از قیمت چراغ آویز پلومن مدل pl2 را دارید به سایت نوربرند مراجعه نمایید و مدل دلخواه خود را با اطمینان و خیالی آسوده خریداری کنید.

برند

پلومن

نوع

آویز

ابعاد

عرض : 30 سانتیمتر

رنگ

برنجی, کروم, مسی, مشکی مات

نوع پایه

E27

جنس بدنه

فلز

وزن

700 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ آویز پلومن مدل pl2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید شما این محصولات هم نیاز داشته باشید

محصول به سبد خرید شما اضافه شد.

انتخاب کنید که کدام فیلد نمایش داده شود. می توانید با کشیدن فیلدها را به دلخواه مرتب کنید.
  • مشخصات اصلی
سوال خود را در واتساپ بپرسید