عضویت

چراغ آویز بالب لندن مدل PL42

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
  • نوع : آویز
  • نوع سرپیچ : E27
قیمت اعلام شده بدون لامپ می باشد
  • توضیحات
  • مشخصات فنی
  • نظرات (0)

چراغ آویز بالب لندن مدل PL42

چراغ آویز بالب لندن مدل PL42 همواره در فهرست منابع نوری پرفروش و مورد پسند اغلب مشتریان جای داشته که می توان دلیل آن را طراحی بسیار خاص و با شکوه آن دانست. دکوراسیون داخلی تنها با یک چراغ زیبا تکمیل می شود و بدون عنصر نور عملا داشتن چیدمانی دلنشین غیر ممکن است بنابراین باید در خرید این گزینه دقت کنید و آن را با توجه به رنگ و نوع مبلمان و سایر اشیای زینتی، میزان نور مورد نیاز و .. تهیه کنید. این آویز چند شعله می تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد زیرا علاوه بر شکل ظاهری از کیفیت بالایی نیز برخوردار بوده که بر طول عمر و ماندگاری آن تاثیر مستقیمی گذاشته است.

اگر قصد خرید یک چراغ برای منزل یا محل کار خود دارید لازم است به نکاتی مانند  جنس بدنه، میزان روشنایی، شکل ظاهری و … توجه کنید تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید. میزان روشنایی چراغ آویز بالب لندن مدل PL42 کاملا بستگی به لامپ انتخابی شما دارد اما به شما امکان نصب 6 عدد لامپ به دلخواه را می دهد که منجر به تولید روشنایی کافی در هر مکانی اعم از پذیرایی، هال و نشیمن، ناهارخوری، اتاق خواب، آشپزخانه یا حتی مکان های اداری و تجاری، فروشگاهی، کافه و رستوران می شود.

ضمن اینکه با داشتن زاویه نوردهی 360 درجه تمام زوایای یک محیط را از نور خود بهره مند می سازد و دغدغه و نیازهایتان را در خصوص روشنایی کافی برای یک محیط کاملا برطرف می کند. اگر شما هم برای نورپردازی خانه یا محل کار خود قصد خرید چراغ آویز بالب لندن مدل PL42 و یا اطلاع از قیمت چراغ آویز بالب لندن مدل PL42 را دارید به سایت نوربرند مراجعه نمایید و مدل دلخواه خود را با اطمینان و خیالی آسوده خریداری کنید.

برند

بالب لندن

نوع

آویز

رنگ

طلایی, مشکی

ابعاد

طول : 70 سانتیمتر, عرض : 75 سانتیمتر

ارتفاع

60 سانتیمتر

IP

ندارد

نوع پایه

E27

جنس بدنه

فلز

تعداد سرپیچ

6 عدد

قابلیت تعویض لامپ

دارد

زاویه ی نوردهی

360 درجه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ آویز بالب لندن مدل PL42”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید شما این محصولات هم نیاز داشته باشید

محصول به سبد خرید شما اضافه شد.

انتخاب کنید که کدام فیلد نمایش داده شود. می توانید با کشیدن فیلدها را به دلخواه مرتب کنید.
  • مشخصات اصلی
سوال خود را در واتساپ بپرسید